Nikon Coolpix S510 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix S510 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

its me 09-08-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S510 zilver

Over het algemeen maakt de Nikon Coolpix S510 donkere foto's (witbalans en ISO automatisch). Binnen moet ISO echt op HI anders zijn de opname's te donker.
Wel heel mooi is de multi-shot stand BSS. Hij maakt veel foto's maar bewaart de beste. Buiten erg goed en handig. Bijvoorbeeld als je al bewegend foto's maakt (vanuit auto)

De camera is mooi, scherpe foto's (iets te want zwart word gestippeld) Het is een kleine camera die over het algemeen lekker snel is. Op het laden van de flitser na. Verder word de camera ook erg warm (heet eigenlijk)

Ik heb deze camera gekocht als compact toestel naast mijn grote canon powershot s2is. Ik was aan het kijken naar een kleine (niet al te dure) camera. De Nikon was in de aanbieding en is het daarom geworden.

De Nikon kan absoluut niet tippen aan de Canon S2IS, maar dit is logisch omdat het een ander soort camera is.
Ik ben ook bekend met de Canon Ixus 60 en de Canon Ixus 80IS en een Canon Powershot A470. Aan deze camera's kan de Nikon ook niet tippen. De A470 is dan wat groter (en goedkoper segment) maar wel beter!

Op zich ben ik niet ontevreden met de Nikon Coolpix S510. Maar als de prijs niet uitmaakt zou ik voor een Canon Ixus ???IS gaan. Deze camera's staan garant voor goede foto's in alle situaties. De Nikon doet dit absoluut niet.

Voor mij is dit de eerste Nikon en waarschijnlijk ook de laatste. De kwaliteit van Canon overtuigd en is zn meerprijs zeker waard!

rik85 29-05-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S510 zwart

Ik heb deze mooi vormgegeven camera in de aanbieding gekocht. Het is echt een geweldige camera. De foto's zijn scherp, de accu gaat lang mee en er zijn genoeg mogelijkheden en extra's. Verder is het toestel zeer makkelijk in de bediening en zijn alle menu's duidelijk. Kortom, een zeer goede aankoop voor een voordelige prijs.

Dion2008 29-01-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S510 zwart

camera sinds een week of 2in bezit en ben erg enthousiast!
Maakt erg mooie foto's, zowel binnen als buiten, is erg klein, duidelijk menu en werkt snel! heb voor mijn ouders een canon ixus75 gekocht en wilde deze eigenlijk ook zelf kopen, maar de kwaliteit van de foto's viel erg tegen, daaarom hiervoor gekozen en geen minuut spijt van!